Procesul de verificare cont eFortuna

Mai mult ca sigur că ai auzit despre KYC. Este un acronim tradus în limba romana ca şi cunoaşte-ţi clientul din engleză Know Your Customer. Conform legislaţiei din ţara noastră, această procedură este una obligatorie, care nu poate să fie ocolită de orice jucător care s-a decis să facă parte dintr-o platformă de gambling. Şi este normal să fie aşa, având în vedere faptul că documentele care urmează să fie transmise de tine sunt protejate informatic la un nivel superior de siguranţă. Poţi să fii sigur că nu vei avea probleme de acest fel, astfel încât să poţi să te concentrezi doar asupra pariurilor sau jocului la păcănelele preferate. In continuare îți vom detalia totul despre procesul de verificare cont eFortuna. Dacă vrei să știi fiecare pas al procesului de validare cont eFortuna, te invităm să citești în continuare.

Tot procesul de verificare KYC eFortuna este unul simplu, la capătul căruia vei putea dobândi calitatea de client. Şi ce alegere mai bună puteai să faci, decât să fii clientul acestui casino? Prestigiul pe care această companie şi l-a clădit este unul incontestabil, jucătorii fiind mulţumiţi de bonusurile exclusive acordate şi de gama de jocuri pusă la dispoziţie. Până a testa serviciile site-ului, trebuie să te întrebi mai întâi “cum mă înregistrez pe eFortuna casino?”. Răspunsul este unul destul de simplu: deschide cont nou de jucător (furnizând cu atenţie toate datele personale cerute), treci de validare cont eFortuna şi după verificare KYC eFortuna poţi să te bucuri în sfârşit de toate ofertele acestui site.

De ce trebuie să treci prin procesul de verificare cont la eFortuna?

Cea mai importantă condiţie de a fi client & trece de KYC este să ai deja 18 ani împliniţi, vârsta legală a majoratului în ţara noastră. Apoi, trebuie să ştii că deschiderea unui cont de jucător este uşoară, la fel ca procesul de validare cont eFortuna. 

Apoi, după o rundă victorioasă de joc, probabil că îţi vei dori să retragi banii câştigaţi. Pentru a putea face acest lucru este foarte important să treci de procesul de verificare al identităţii. De ce? Pentru că nu vei putea ridica nici un leu, decât dacă procesul KYC este finalizat. Ai timp să trimiţi documentele necesare pentru procesul de verificare al identităţii în timp de 30 de zile lucrătoare.

În ce constă mai exact acest proces de verificare cont eFortuna?

Procesul de verificare client pe eFortuna este unul facil. Trebuie să trimiţi două tipuri de documente:

Beneficii exclusive membru VIP
  1. Copie după CI, paşaport sau permis de conducere. Doar una dintre ele este necesară. Trebuie însă să ai grijă să cuprinzi în copia foto a CI toate cele 4 colţuri ale documentului, iar nivelul de claritate să fie unul foarte bun. Dacă te hotărăşti să trimiţi copie după permisul de conducere trebuie să ai grijă la aceleaşi detalii, la ambele fiind necesar să fotocopiezi şi partea verso a documentului.
  2. O copie la fel de lizibilă ca şi cea realizată după CI, după o factură de utilităţi/extras de cont) de preferat în format PDF. 

Deschiderea contului de jucător nou la eFortuna îţi va oferi posibilitatea să accesezi oferte speciale şi jocuri de neegalat. Spre exemplu, bonusul de bun venit cu depunere maximă de până la 2000 de RON dat în procent de 100% îţi va fi de ajutor şi îţi va putea mări şansele de câştig. Este acordat în 3 etape, fiind extrem de avantajos din punct de vedere al condiţiilor de rulaj. În urma bonusului va veni şi momentul în care îţi vei dori să retragi posibilele câştiguri; motiv pentru care trebuie să treci cât mai repede de procesul de validare cont Fortuna.

Avantajele etapei de verificare KYC eFortuna

Dacă acum ai primit răspunsul la întrebarea: cum mă înregistrez pe eFortuna casino? şi procesul de verificare cont eFortuna este de acum o amintire, a venit timpul să te bucuri în sfârşit de toate ofertele care ţi se pun la dispoziţie pe această platformă. Nu în ultimul rând, nu trebuie să uiţi de avantajele date odată cu trecerea etapei KYC. Iată-le mai jos:

  • Poţi beneficia de promoţii şi turnee oferite numai clienţilor platformei.
  • Datele tale personale sunt protejate.
  • User name-ul tău poate ajunge în gala marilor jucători eFortuna.

Cum contactez casinoul dacă am probleme cu procesul de verificare?

Dacă ai transmis documentele cerute în condiţiile de mai sus, nu ar trebui să ai probleme, însă în cazuri în care astfel de evenimente nedorite se întâmplă, ai la îndemână următoarele canale de comunicare:

  1. Completarea formularului selectat din meniul de asistenţă al platformei
  2. Telefonic, la numărul +40 31 437 85 80
  3. E-mail la adresa contact@efortuna.ro
  4. Live chat, care este de departe cea mai utilizată metodă de comunicare în cazul apariţiei vreunei probleme
Beneficii exclusive membru VIP

Cum trimit documentele pentru validare cont eFortuna?

După ce ai deschis cont eFortuna, în câmpul alocat verificării identităţii vei observa regulile de transmitere a acestora. Te vei conforma acestora şi vei transmite copii doar în format pdf, png şi jpg, nu mai mari de 5 MB , pe care le vei încărca în câmpul adecvat.

Poţi folosi pentru transmitere staţia fixă de acasă, la fel de bine ca şi laptopul pe care îl ai. Trebuie doar să ai o conexiune puternică de internet şi să te asiguri că vei transmite documentele în condiţiile de calitate cerute. Telefonul mobil nu lipseşte nici unuia dintre noi şi îl poţi folosi de asemenea pentru a realiza acest lucru. Dacă ai un telefon inteligent care rulează cu iOS sau Android nu vei întâmpina probleme. Dacă apar, ai la dispoziţie toate metodele de comunicare exemplificate mai sus.

Decizia de a fi client al unui casino online este una deosebit de importantă. Vei beneficia pe viitor de toate ofertele sale, de aceea trebuie să alegi cu maximă atenţie. eFortuna surprinde prin mărimea bonusului de bun venit acordat, prin jocurile de noroc prezentate din care nu lipsesc cele mai fierbinţi sloturi şi jocuri de masă.

Alte articole