Cum toată lumea vrea să obțină totul mai ușor și mai rapid, piața cazinourilor a trebuit să țină pasul cu acest trend, să se adapteze și să își schimbe modul de gândire și de abordare, pentru a face față tuturor provocărilor! Acest trend a adus modificări importante și în procesul de înregistrare, modificări privind timpul de completare și complexitatea acestuia!
“Dar ce înseamnă asta pentru jucători?” Înseamnă că acum toți au acces la experiența autentică a unei agenții stradale, chiar în confortul propriei locuințe! Acum, jucătorii pot accesa mult mai rapid toate facilitățile pe care cazinourile le oferă, fără a mai trebui să se deplaseze fizic! Totul, cu ajutorul procesului de înregistrare, pus la dispoziție prin intermediul platformei cazinoului!
În acest ghid găsești informații despre cum îți faci un cont online la cazinoul tău preferat, despre cum îți verifici contul și ce documente trebuie să oferi, ce reguli să nu încalci, pentru a nu ți se închide contul, cum faci să îți reactivezi contul și caracteristicile unice ale cazinourilor, cu care au reușit să iasă în evidență!
Așadar, te invit să citești mai departe acest ghid despre înregistrarea la un casino online!
Cum îți creezi un cont?
Crearea contului este un proces care durează câteva minute! Odată cu creșterea competitivității pe piața de gambling, cazinourile au fost nevoite să îmbunătățească procesul de înregistrare atât de mult, încât la momentul actual acesta se poate completa în doar câțiva pași (3-4 pași)! Chiar dacă depinde de cazinou cât de complex este procesul de înregistrare, totul se poate rezolva în maxim 2-3 minute!
Deși pot exista mici diferențe de la un cazino la altul, în mare parte pașii sunt asemănători! Iată ce ai de făcut, pentru a-ți deschide cont la unul dintre cazinourile online:
1. Trebuie să îți alegi cazinoul
În mediul online, ai la dispoziție o listă foarte lungă de cazinouri din care trebuie să îl alegi pe cel potrivit pentru tine! La un moment dat poate deveni copleșitor, mai ales pentru un începător, dar nu îți face griji! Află că trebuie să ai în vedere doar câteva criterii când vine vorba de selecția unui cazino online:
- Existența unei licențe – foarte important, verifică dacă agenția este licențiată și totul este legal;
- Metodele de plată disponibile – cu cât mai multe și variate, cu atât mai bine! Dar ține minte, trebuie să ai în vedere și timpul de realizare a tranzacției, suma minimă/maximă pentru depunere/retragere și eventualele comisioane suplimentare;
- Portofoliul de jocuri – verifică dacă agenția pune la dispoziția jucătorilor mai multe categorii (pariuri, live sport, sloturi, live casino, virtuale, jocuri rapide, etc.) și dacă are un portofoliu bogat, cu foarte multe opțiuni, în funcție de interesele și preferințele tale;
- Bonusul de bun venit și micile promoții și cadouri – bonusurile sunt foarte importante, pentru a stimula dorința de joc și pentru a te ambiționa să ieși câștigător de fiecare dată! Asigură-te că bonusurile sunt consistente, accesibile oricui, și dacă poți beneficia ocazional de mici cadouri din partea cazinoului, gratuit;
- JOCUL RESPONSABIL – reprezintă cheia echilibrului în toată această activitate! Unele cazinouri online au programe / parteneriate prin care susțin jocul responsabil, prin intermediul cărora poți vorbi cu o persoană atestată despre toate sentimentele tale legate de activitatea pe care o desfășori pe site / în agenții și despre ce impact au jocurile de noroc asupra ta!
2. Intră pe site-ul agenției
Intră pe site, familiarizează-te cu interfața, vezi unde sunt poziționate toate butoanele, joacă puțin varianta demo a sloturilor, vezi unde este meniul, caută secțiunea de oferte și promoții, și foarte important, caută secțiunea “Termenii și Condițiile” și citește-o cu atenție! Ai fi surprins câte poți afla despre viitoarea ta agenție la care vei juca!
După ce te-ai “împrietenit” cu site-ul, caută butonul de “Înregistrare” sau “Creare cont” (de regulă, acesta se află în colțul din dreapta sus, alături de butonul “Autentificare” sau “Login”).
La cazinouri, introducerea datelor este împărțită pe mai multe etape, de regulă 3-4, în funcție de categoria de date pe care trebuie să o introduci. Există și excepții, unde nu trebuie să treci prin atât de multe, dar sunt rare!
Informațiile pe care va trebui să le oferi sunt:
- Date personale: Nume, Prenume, Data nașterii, Gen, CNP;
- Date pentru verificarea contului: Număr de telefon, Adresa de email, Adresa, Localitatea, Județ (adresa contului este foarte importantă, fiind necesară la procesul de verificare, prin documentele pe care va trebui să le trimiți);
- Datele contului: Nume utilizator, Parola (cel mai ok ar fi să ți le notezi imediat ce ți-ai creat contul);
- O întrebare de securitate: depinde de cazino, însă, la final, va trebui să îți alegi și o întrebare de securitate, de genul “Numele animalului preferat?” sau “Echipa favorită de fotbal”. Recomandat este să îți notezi undeva întrebarea și răspunsul, în cazul în care, din varii motive, ești nevoit să îți recuperezi contul!
4. Asigură-te că ai bifat ce trebuie!
După ce ai introdus (și verificat foarte atent) toate datele pentru înregistrare, mai trebuie să bifezi ceva, la propriu!
La final, ca la orice proces de înregistrare, viitorii jucători au acces la două tipuri de informații, pe care vor trebui să le citească și să le accepte:
- Legislative, prin Termeni și Condiții, Politica de Confidențialitate și Declarația pe propria răspundere cu privire la vârsta recomandată acestui tip de activitate. Recomandarea noastră este să le citești cu atenție!
- Acorduri de marketing, prin care ești de acord să participi la activitatea de marketing a cazinoului. Asta înseamnă primirea de email-uri și SMS-uri promoționale, cu oferte sezoniere, promoții, oferte personalizate și bonusuri. Aceste acorduri de marketing nu sunt obligatorii, te poți dezabona ulterior, din secțiunea “Contul meu”!
Dacă ai făcut rost de vreun cod promoțional, cod de referință de la vreun prieten sau dacă ai card de fidelitate, trebuie să le introduci în câmpul special, pentru a beneficia de și mai multe oferte! Dacă totuși nu ai unul la momentul respectiv, poți introduce ulterior codul în secțiunea specifică, din contul tău de jucător!
6. Așteaptă un email (sau mai multe)!
Toate cazinourile îți vor trimite fie un email, fie mai multe, după ce ai finalizat procesul de înregistrare! Acestea sunt de două tipuri:
- email promoțional, cu bonusul de bun venit și/sau alte promoții și oferte
- email cu un link.
Email-ul cu link este clasicul email de “Activare cont”, în care pe lângă mesajul de bun venit, găsești și instrucțiuni despre cum îți activezi contul! De cele mai multe ori, instrucțiunile se rezumă doar la accesarea link-ului primit, pentru a-ți deschide contul oficial! Fără accesarea acestui link, indiferent de cât de corect ai completat procesul de înregistrare, îți va apărea mesajul “Contul tău nu este activ”!
Tot la capitolul de activare, există cazuri în care poți primi și un mesaj SMS cu un cod de activare. Îți recomandăm să ai întotdeauna și telefonul la îndemână când vrei să îți faci cont, deoarece acest cod expiră după o perioadă scurtă de timp!
7. Bucură-te de cont!
Gata, ai terminat! Odată ce ți-ai activat contul prin intermediul link-ului din email, ești gata de conectare! Tot ce mai trebuie să faci este să îți notezi undeva datele de login, ca să nu fi nevoit să le schimbi prea curând, și ești gata să intri în lumea cazinourilor online!
Odată ce ai terminat procesul de înregistrare, trebuie să ții cont de câteva aspecte foarte importante:
- Actualizarea datelor este foarte importantă, din mai multe puncte de vedere! Sfatul nostru este să te asiguri că îți actualizezi datele de fiecare dată când este necesar, pentru a preveni eventualele probleme!
- Numele de utilizator și parola sunt date care pot fi schimbate chiar și din contul tău de jucător, însă nu toate cazinourile oferă această opțiune! În caz că ai uitat numele de utilizator, cel mai bine ar fi să trimiți un mesaj cazinoului prin intermediul serviciului de asistență, pentru a putea fi îndrumat cu exactitate!
- Dacă ai uitat-o, sau pur și simplu vrei să îți schimbi parola, poți accesa opțiunea “Ai uitat parola?” sau “Parolă uitată” din secțiunea de conectare, aflată în dreapta sus, lângă butonul de “Înregistrare”.
- Schimbarea email-ului se face foarte simplu, prin intermediul contului de jucător, însă va trebui să urmezi din nou procesul de verificare. Vei primi un cod de verificare fie pe numărul de telefon înregistrat, fie pe noua adresă de email.
- Ștergerea istoricului poate fi disponibilă sau nu, în funcție de cazino! Dacă nu ai opțiunea de ștergere, contactează cazinoul prin intermediul serviciului de asistență pentru a cere detalii!
BONUS DE BUN VENIT
100% Bonus Până la 7000 RON GRATIS + 700 Rotiri Gratuite
Înregistrează-te la Netbet și primești 7000 RON GRATIS la primele 5 depuneri și 700 Rotiri Gratuite la jocuri populare
100% Bonus Până la 2200 RON GRATIS + 680 Rotiri Gratuite
Înregistrează-te acum și primești 2200 RON GRATIS la primele 4 depuneri și 680 Rotiri Gratuite la Shining Crown
100% Bonus Până la 2400 RON GRATIS + 600 Rotiri Gratuite
Înregistrează-te acum și primești 2400 RON GRATIS la primele 3 depuneri, 600 Rotiri Gratuite la jocuri EGT și 50 Rotiri Gratuite la înregistrare
Cum îți verifici contul?
Verificarea contului este un proces indispensabil activității pe platforma cazinoului! Fiecare cazino trebuie să se supună unui set de legi și reguli impuse de legislația în vigoare, ce presupun verificări serioase atât asupra identității jucătorilor, cât și asupra activității acestora pe platforma cazinoului. Timpul pentru verificarea contului variază de la un cazino la altul, dar variază și în funcție de modalitatea de verificare impusă!
Toate aceste verificări au justificări foarte clare:
- Pentru a preveni utilizarea serviciilor cazinoului în vederea spălării banilor și finanțării terorismului;
- Pentru a detecta și a preveni frauda sau alte activități ilegale;
- Pentru a limita expunerea la riscuri;
- Pentru a se asigura că minorii (cei aflați sub limita de vârstă impusă de legislația în vigoare a statului de proveniență) nu iau parte la activitățile ce se pot desfășura pe/prin intermediul platformei.
Pentru toate cazinourile, contul unui jucător se verifică prin două modalități:
- Validarea contului;
- Verificarea identității.
Validarea contului
Validarea contului este primul proces cu care jucătorii interacționează imediat după înregistrare! Tot ce trebuie făcut este ca, imediat după înregistrare, jucătorul să-și verifice adresa de email și numărul de telefon.
Pentru adresa de email, verificarea acesteia se va face prin accesarea link-ului de activare al contului, de care am menționat anterior!
Pentru numărul de telefon, vei primi prin intermediul SMS-ului un cod de verificare, pe care va trebui să îl introduci în secțiunea specială din “Contul meu”, “Verificare număr de telefon”. Mesajul poate avea un minut sau două întârziere, în funcție de operatorul tău de telefonie!
Întrebarea “Cât durează validarea contului?” este o întrebare destul de des întâlnită printre jucători. Poate pentru că ne-am obișnuit ca totul să se întâmple rapid în jurul nostru, sau poate din cauza comodității! Așa că, spre deosebire de procesul de verificare al identității, timpul pentru validarea contului este influențat strict de primirea celor două mesaje text, adică email-ul și mesajul SMS cu codul de verificare. De exemplu, procesul poate dura între un minut și maxim jumătate de oră! Totul depinde foarte mult de operatorul de telefonie și providerul de internet.
Verificarea identității
După cum spuneam la început, pentru a se supune setului de legi și reguli impuse, pentru a se alinia cu cerințele legislative în vigoare, dar și pentru a respecta Termenii și condițiile impuse, cazinourile trebuie să verifice identitatea tuturor jucătorilor, fără excepție!
Pe lângă obiectivele legislative, toată această verificare ajută cazinoul să stabilească dacă jucătorul este unul serios, în care poate avea încredere, și care joacă din pură pasiune!
Această verificare este mai amplă decât procesul de validare a contului, deoarece trebuie să oferi cazinoului un set de documente, din care se pot extrage diverse date personale.
În mare măsură, setul de documente este unul asemănător de la un cazino la altul! Pot exista totuși unele diferențe, în funcție de gradul de seriozitate al verificării și/sau al jucătorului! Iată ce ai de prezentat, la cerere:
- Copie color după actul de identitate (buletin), pașaport sau permis de conducere (pentru a se face dovada vârstei și identității);
- Factură de utilități (pentru a se face dovada adresei de reședință);
- Extrase de cont pe o perioadă de 6 luni, capturi de ecran ale unui cont de portofel electronic, borderouri și facturi diverse (pentru a se face dovada sursei de avere și sursa de fonduri);
- O fotografie sau o înregistrare a ta deținând documentul solicitat;
- La cerere, să participi la interviuri;
- Să furnizezi copii ale documentelor, certificate la notar (pentru a demonstra autenticitatea acestora);
- Întrebări cu privire la istoricul tău personal.
Încărcarea documentelor se face prin intermediul contului tău de jucător, la secțiunea “Verificare”. Ai acolo instrucțiuni detaliate pentru ambele metode, și pentru validarea contului, și pentru verificarea identității! Citește-le cu atenție și urmează-le întocmai cum sunt trecute!
La final, exact ca la validarea contului, apare întrebarea “Cât durează verificarea identității?”. Ei bine, trebuie să știi că timpul de verificare al documentelor este de maxim 12 ore de la încărcare pe platformă. În cazuri excepționale însă, acest interval poate fi prelungit la 36 sau 72 de ore, în funcție de decizia cazinoului! Imediat ce documentele sunt verificate, vei primi pe adresa de email o înștiințare în acest sens.
La final, foarte important, toate pozele documentelor trebuie să fie valide și cu toate informațiile clar vizibile. Documentele ca pașaportul, buletinul sau permisul de conducere trebuie să fie fotografiate în așa fel încât toate colțurile să fie vizibile!
Conform cu politica de confidențialitate, toate aceste informații personale sunt sau pot fi transmise unui furnizor terț, care poate să efectueze verificările în numele cazinoului. Poți intra oricând în secțiunea politicii de confidențialitate, pentru a te informa despre întreg procesul de colectare și transmitere de date.
BONUS LA VERIFICARE
350 Rotiri Gratuite Fără Depunere
Verifică-ți contul și primești 350 Rotiri Gratuite la jocurile populare
150 Rotiri Gratuite Fără Depunere
Verifică-ți contul și primești 150 Rotiri Gratuite la Shining Crown
50 Rotiri Gratuite Fără Depunere
Verifică-ți contul și primești 50 Rotiri Gratuite la Shining Crown
Închiderea unui cont
Nu mereu totul merge conform planului, și ajungem într-o situație de unde avem de suferit! Sau suntem nevoiți să renunțăm la ceea ce ne face fericiți! Avem datoria de a ne informa cât putem de bine despre ce avem voie să facem, ce nu avem voie și ce opțiuni avem la dispoziție în caz de orice!
Contul pe platforma unui casino nu este în niciun caz permanent! Cazinoul poate lua decizia cu privire la statusul unui cont fără a se consulta în prealabil cu jucătorul! Acesta din urmă va primi o notificare care îl pune în fața faptului împlinit! Toate câștigurile, împreună cu soldul contului pot fi returnate deținătorului contului, sau pot fi trimise la bugetul de stat, în funcție de fapta săvârșită. În funcție de problema apărută, statusul contului se poate schimba în:
- Cont suspendat
- Cont închis
- Cont blocat sau cont blocat temporar
- Cont auto-exclus
- Cont inactiv
Cont suspendat
În funcție de problema apărută, cazinoul poate lua decizia de a închide temporar un cont, doar pentru investigații suplimentare, urmând ca după soluționarea problemei și lămuriri suplimentare, contul să revină la normal, având dreptul să reintre în activitatea normală! O astfel de investigație poate să dureze, de obicei, zece zile, cu drept de prelungire cu încă cinci zile.
Aceste probleme sunt de regulă:
- Activitatea contului este suspectă de acte frauduloase sau împotriva legii (ilegale);
- Documentele furnizate pentru procesul de verificare nu sunt valide, sau există îndoieli rezonabile cu privire la validitatea acestora;
- Documentele furnizate nu fac dovada satisfăcătoare cererii cazinoului (documentele nu furnizează întocmai informația cerută de cazino)
Cont închis
Cazinoul poate lua decizia de a închide un cont imediat, sau de a-l suspenda permanent, dacă acesta consideră că fapta este gravă și nu există loc de lămuriri! Pentru a evita închiderea contului, ai grijă la următoarele aspecte:
- Jucătorul a folosit conturi multiple, caz în care cazinoul poate decide închiderea tuturor conturilor (contul principal plus celelalte conturi folosite);
- Activitatea desfășurată pe cont este considerată ca fiind frauduloasă;
- Jucătorul a permis unui minor să folosească contul, să joace sau să ia parte la evenimente de orice tip (soldul contului, împreună cu toate câștigurile, vor fi trimise către bugetul de stat);
- Jucătorul dezvoltă o oarecare dependență pentru jocurile de noroc;
- Contul este inactiv;
- Dacă se consideră că o continuare a relației dintre cazino și jucător are caracter ilegal, imoral sau dăunător pentru jucător;
- Dacă jucătorul nu furnizează, de regulă într-un interval de 30 de zile de la înregistrare, toate documentele și informațiile cerute de cazino;
Orice jucător poate solicita închiderea permanentă a contului, în orice moment și sub orice motiv, contactând serviciul de asistență a cazinoului sau prin intermediul propriului cont de jucător. Această metodă poate fi diferită de la un cazino la altul! Ca un mic detaliu, soldul contului trebuie să fie 0, atât soldul din bani reali, cât și câștigurile.
Cont blocat sau cont blocat temporar
Unele cazinouri oferă posibilitatea ca titularul să își blocheze contul, voluntar. Blocarea contului se poate face printr-o cerere adresată serviciului de asistență, cerere ce va fi soluționată imediat sau în cel mai scurt timp posibil! Dacă titularul, însă, nu dorește blocarea contului, cazinoul poate recurge la un astfel de gest, dacă:
- Jucătorul a folosit unul sau mai multe conturi multiple, indiferent de statusul celorlalte conturi folosite alături de contul principal;
- Jucătorul, din varii motive, a permis unei alte persoane să folosească contul;
- Dacă informațiile contului de jucător sunt inexacte sau nu sunt actualizate în cel mai scurt timp;
Cont auto-exclus
Jucătorul are opțiunea în orice moment să își auto-excludă contul, în mod voluntar, de la toate activitățile de pe platforma cazinoului (pariuri sportive, casino, loto, etc.)! Auto-excluderea poate fi temporară sau permanentă, în funcție de preferințele jucătorului și de motivul care l-a împins să ia decizia de a se auto-exclude!
Pentru a-și auto-exclude contul, un jucător trebuie fie să intre în secțiunea corespunzătoare din contul său de client, fie să trimită un email serviciului de asistență, care va soluționa cererea imediat!
Excluderea de la activitatea cazinoului se poate face:
- Fie prin auto-excludere temporară, care are o perioadă de valabilitate de la câteva ore la luni de zile, în funcție de opțiunea pe care o alege jucătorul și de cazinoul la care joacă;
- Fie prin auto-excludere permanentă, în care jucătorul poate să-și dezactiveze contul, de cele mai multe ori, printr-un email la serviciul de asistență.
Un cont închis temporar nu va mai putea fi accesat, nu va mai putea primi mesaje și nicio cerere de redeschidere nu va mai putea fi luată în considerare, pe perioada selectată.
În cazul conturilor auto-excluse permanent, redeschiderea se va face doar cu ajutorul serviciului de asistență, la care poți apela cu ajutorul unui email! Contul auto-exclus permanent nu poate fi reactivat mai devreme de șase luni de la soluționarea cererii!
Cont inactiv
Conturile sunt considerate ca fiind “conturi inactive”, dacă jucătorul nu s-a mai conectat (folosind numele de utilizator și parola la autentificare) pentru o perioadă de 12 luni sau 1 an calendaristic. Mai exact, un cont este considerat inactiv, dacă:
- Nu a fost accesat de mai bine de 12 luni sau 1 an calendaristic și are un sold pozitiv;
- Nu a fost înregistrată nici o tranzacție (depunere, retragere, înregistrare de pariuri) pentru o perioadă de 12 luni și are un sold pozitiv;
- Nu se înregistrează un sold din bani reali pentru o perioadă de 12 luni.
Pentru aceste conturi, toate soldurile vor fi rambursate înapoi la jucător, sau, dacă acesta nu prezintă vreo modalitate favorabilă pentru transfer (cont bancar), soldul va fi trimis la bugetul de stat.
La momentul actual, cazinourile nu oferă opțiunea de “ștergere cont” clasică, deoarece toate datele pe care tu le-ai furnizat rămân stocate în baza de date a cazinoului, pentru viitoare reactivări de conturi sau datorită legislației în vigoare! Cu alte cuvinte, nu ai cum să ștergi contul, însă ce ai la dispoziție este opțiunea de auto-excludere permanentă.
Ca și sfat, pentru a afla de ce nu mai poți intra în contul tău de jucător, cel mai bine este să apelezi la serviciul de asistență a cazinoului la care joci, deoarece ei sunt cei mai în măsură să îți prezinte problema care a dus la închiderea contului sau blocarea activității de pe acesta!
Redeschiderea unui cont
Redeschiderea contului se face foarte ușor, însă depinde foarte mult de problema pentru care a fost blocat! Dacă motivul a fost unul serios, numai cazinoul este în măsură să îți deblocheze contul, după o anchetă amănunțită! În acest caz, tu trebuie doar să aștepți orice înștiințare de la ei!
Însă, dacă nu este nimic grav, iată ce trebuie să faci:
- Dacă ai introdus de mai multe ori parola greșit, reactivarea contului se face prin schimbarea parolei, dând click pe “Conectare”, apoi pe “Mi-am uitat parola” / “Parola uitată” / “Ți-ai uitat parola?” din fereastra de conectare;
- Recuperarea parolei se poate face doar trimițând un mesaj serviciului de asistență a cazinoului. Totodată, toate cazinourile recomandă însă resetarea acesteia, care se face din fereastra de conectare, foarte simplu!
- Pentru conturile auto-excluse, deblocarea se poate face printr-o simplă cerere trimisă serviciului de asistență, însă, după perioada de expirare a auto-excluderii;
- Pentru deblocarea contului închis din motive de securitate, trebuie să contactezi serviciul de asistență, prin una din modalitățile de contact (de regulă, email sau Live Chat);
- Pentru inactivitate, recuperarea contului se face, de cele mai multe ori, trimițând o simplă solicitare pe email-ul cazinoului (de pe adresa de email aferentă contului), în care să specifici că dorești redeschiderea contului, alături de o poză a actului de identitate (buletin). Foarte important, va trebui să realizezi o depunere în aceeași zi cu redeschiderea contului, altfel contul va fi închis permanent!
- La momentul actual, nu există posibilitatea recuperării contului cu CNP-ul, singurele variante sunt schimbarea parolei, schimbarea numelui de utilizator, sau contactarea serviciului de asistență, pentru a găsi cea mai rapidă soluție de deblocare a contului.
Cel mai indicat, poate chiar obligatoriu, este să încerci să îți recuperezi contul, prin modalitățile prezentate mai sus (schimbarea parolei, a numelui de utilizator sau contactarea serviciului de asistență).
Cum fiecare cazino a impus ca fiecare persoană să dețină un singur cont pe persoană / gospodărie / adresă / adresă IP / familie, crearea unui cont nou, fără înștiințarea în prealabil a cazinoului despre această acțiune, înseamnă o încălcare a Termenilor și condițiilor cazinoului, care poate duce la închiderea tuturor conturilor, fie ele create deja (contul vechi) sau ce urmează a fi create în viitor!
Caracteristici unice
- Pe lângă adresa de e-mail, poți alege să te înregistrezi la Betano folosid Facebook, Google, Yahoo și LinkedIn.
- La Don Casino, înainte să începi să completezi procesul de înregistrare, ai posibilitatea de a alege unul dintre cele două bonusuri, cel pentru casino sau cel pentru pariuri sportive, sau să introduci codul promoțional.
- Procesul de înregistrare la Betfair este alcătuit doar din 2 pași, în primul treci toate datele pentru înregistrare, iar în al doilea faci prima depunere și poți începe să te joci.
- Procesul de înregistrare la Gets Bet durează cel mult un 1 minut.
Concluzie
Acum că am ajuns la final, putem spune că procesul de înregistrare este un proces destul de simplu, care cere însă foarte multă atenție la detalii (datorită datelor personale pe care trebuie să le introduci corect).
Cu atenția cuvenită, atât la procesul de înregistrare propriu-zis, cât și la procesul de verificare, se pot evita toate problemele și sancțiunile prezentate la capitolul despre închiderea contului, deci, totodată, se pot evita și situațiile neplăcute în care trebuie să îți reactivezi contul sau în care trebuie să ceri lămuriri de la casino!
Pentru mai multe detalii, nu uita să consulți secțiunile “Termeni și condiții”, “Politica de confidențialitate” și, de ce nu, rubrica de “Întrebări frecvente”, pentru a fi bine informat înainte de a-ți începe aventura pe platforma cazinoului ales!
Acesta a fost ghidul Casino.com.ro despre înregistrarea la un casino online! Rămâi alături de noi pentru mai multe detalii, ghiduri, articole și promoții din lumea casino.