Tot ce trebuie să știi despre cum contactezi un casino online

contact casino

Un aspect important pe care fiecare jucător trebuie să îl aibă în vedere atunci când își alege Cazinoul este modalitatea prin care va beneficia de ajutor din partea acestuia, adică secțiunea de Contact Casino / Asistență. Fiecare Operator online deține o secțiune specială, de cele mai multe ori regăsită sub numele de “Relații Clienți” sau “Suport Clienți Casino”. Accesând-o, ai cel puțin două modalități prin care să iei legătura cu un reprezentant al Agenției. Cele mai bune cazinouri din Romania vor avea mereu grijă de clienții săi, punându-le la dispoziție metode simple si variate de contact, pentru ca orice problemă să fie ușor de rezolvat.

Cum contactezi un casino? 

Este foarte simplu! Fie că ești sau nu membru al cazinoului, poți să vorbești prin live chat Casino cu un reprezentant, acesta putând să te ghideze de-a lungul procesului de înregistrare (care, însă, este foarte simplu și rapid), dar și să îți răspundă la orice întrebare ai avea. Tot ce trebuie să faci este să accesezi tab-ul de contact și să vezi care sunt opțiunile pe care le are Operatorul. În unele cazuri este posibil ca unele modalități de suport clienți casino să fie disponibile doar pentru membrii care au deja creat un cont.

În majoritatea cazurilor însă, există 4 modalități disponibile online pentru suport clienți casino:

Live Chat Casino

            Fereastra de Live Chat Casino se deschide atunci când accesezi site-ul Operatorului, ea fiind sub formă de pop-up în partea dreaptă jos a site-ului. Vei primi un mesaj din partea reprezentantului disponibil în momentul respectiv, putând începe conversația imediat. Timpul de așteptare nu este deloc lung, răspunsul întrebărilor tale fiind oferit instant, ori în interval de câteva minute, în funcție de subiect / problemă / curiozitate / nelămurire, îți vei rezolva problema.

            În cazul în care fereastra de Live Chat Casino nu se deschide când ai intrat pe site, ea se poate regăsi sub formă de bulină asemănătoare celei de Messenger. Cu un simplu click poți să o deschizi și să inițiezi ori să continui conversația. 

Formular clasic

            În secțiunea de Contact Casino mai poți găsi un formular standard pe care va trebui să îl completezi, câmpurile obligatorii conținând informații precum numele, mail-ul sau numărul de telefon și, nu în ultimul rând, problema sau subiectul pe care dorești să îl abordezi, având posibilitatea de a selecta tipul problemei cu care te confrunți dintr-o listă dată de către Agenție. Totodată, în ultimul câmp vei putea să detaliezi situația pentru ca atunci când vei fi contactat înapoi (apel invers / mail) să ți se ofere un răspuns cât mai punctual. 

Adresa de mail

            Unele Agenții online afișează în secțiunea de contact o adresă de mail pe care membrul Cazinoului o poate folosi pentru a contacta Operatorul. Este important ca în e-mail să fie specificat nu doar subiectul discuției, ci și detalii asupra acestuia, numele tău complet și un număr de telefon unde poți fi sunat.

Apel telefonic / WhatsApp

            În secțiunea de Contact Casino a unor Agenții este specificat chiar și un număr de telefon. Cu toate acestea, nu foarte mulți membrii folosesc această modalitate deaorece mulți preferă chatul de tip WhatsApp. E ușor de înțeles de ce, până la urma, prin scris se poate reciti o conversație ori de câte ori se simte nevoia.

Dezvoltarea tehnologiei a condus inclusiv la îmbunătățirea comunicării, existând din ce în ce mai multe medii și modalități prin care se poate solicita ajutor, în mod special când este vorba de suport rapid din partea unui Cazino pentru membrii săi. Astfel, apelul telefonic nu mai este atât de des folosit pe cât este comunicarea prin WhatsApp.

Unele Agenții au implimentat chiar și o scurtătură de pe site către aplicație, shortcut-ul aflându-se lângă bulina clasică de Live Chat Casino. Ea este foarte utilă în mod special când site-ul este accesat de pe un dispozitiv, utilizându-se nu aplicația, ci platforma optimizată pentru telefon / tabletă, direct din browser.

Contact Casino – Care este cea mai bună alegere în ceea ce privește Suport Clienți Casino?

            Asemenea oricărei alte alegeri pe care trebuie să o faci, modalitatea prin care vrei să iei contact casino cu Operatorul depinde foarte mult de tine și de preferințele pe care le ai când comunici virtual, dar și de timpul necesar soluționării situației pentru care cauți ajutor. 

            Multor gambleri le este foarte ușor să vorbească pe live chat casino deoarece se comunică direct și rapid cu un reprezentant al Agenției. Cu toate acestea, nu toate Agențiile au această modalitate de contact disponibilă, ori ea este activă doar într-un interval orar. În acest caz, dacă nu dorești să îți uiți idea și ai vrea să primești un răspuns în cel mai scurt timp posibil, te poți folosi de numărul de telefon al Operatorului (dacă este afișat) ori să le trimiți un e-mail. Formularul de contact este ideal atunci când întâmpini o situație unde nu știi cum ar trebui să procedezi sau există probleme tehnice pe care dorești să le semnalezi în acest fel.

Suport Clienți Casino Online 

            Toate cazinourile licențiate, care își desfășoară legal activitatea au această secțiune pe platforma lor. Suportul clienți casino este foarte important, deoarece orice membru va folosi o modalitate de contact a unui reprezentant al Agenției mai devreme sau mai târziu, fie având nevoie doar de unele informații, fie pentru soluționarea unei situații.

            Atunci când îți alegi un Operator online trebuie să ai în vedere și această secțiune, atât din punct de vedere al diversității metodelor de contact, cât și din cel al programului, al disponibilității. Spre exemplu:

  • La Betano ai parte de toate modalitățile prin care poți lua legătura cu un reprezentant al Cazinoului, însă programul de lucru al acestora este disponibil în intervalul 10’00 – 22’00, iar Live Chat Casino Betano este activ instant în intervalul 14’00 – 00’00 (inclusiv de sărbători), asemenea numărului folosit pentru WhatsApp.
  • Cazino Netbet deține în secțiunea “Relații Clienți” 3 opțiuni – formular de contact cu răspuns prin e-mail, număr de telefon / WhatsApp, și Live Chat Casino. Toate acestea se pot folosi cu un timp foarte scăzut de răspuns (de la câteva secunde până la cateva minute) în intervalul orar 10’00 – 23’00.
  • În momentul de față, Vlad Cazino are doar două modalități de contact în secțiunea “Relații Clienți” – Live Chat Casino și e-mail. Cu toate acestea, programul lor de funcționare este non-stop, astfel poți lua legătura 24/7 cu un reprezentant al Operatorului.

De ce este importantă secțiunea “Suport Clienți Casino”?

            Înainte de a-ți deschide un cont la un Operator, un jucător trebuie să aibă în vedere mai multe aspecte importante. De-a lungul anilor și având in vedere experiența mea de gambler, gasești mai jos cele mai importante aspecte de care să ții cont înainte să devii membrul unui casino online:

  • Stabilitatea platformei și interfața sa;
  • Gama vastă de oportunități virtuale – jocuri, categorii de joc, bonusuri;
  • Oferte speciale și ofertele periodice;
  • Valorile mizelor minime;
  • Modalitățile de plată clare și simple, atat pentru depunere cât și pentru retragere;
  • Secțiunea de jocuri casino live;
  • Disponibilitatea pe mobil și tabletă.
  • Serviciul pentru Contact Casino cât mai ușor de folosit, cu o echipa disponibila să te ajute oricând ai nevoie;

            Dacă dorești să ai succes în gambling-ul online este nevoie să ai, de asemenea, un joc responsabil și o tehnică proprie de joc, pe care să o dezvolți continuu, constant, testând noi sisteme și strategii care să-ți crească șansele de câștig.

Alte articole