Casa Pariurilor Contact 2024 – Telefon, email, live chat
Autor:
Cristian PuiuUltimul update pe:
aprilie 8, 2024
5/5 - (4 votes)
Casa Pariurilor îți pune la dispoziție toate metodele de comunicare existente și o echipă dedicată care îți va oferi o rezolvare în cel mai scurt timp. Pe lângă toate opțiunile de contact online, poți lua legătura cu angajații din sucursale în cele peste 600 de agenții stradale din toate țară. Vezi mai jos tabelul cu toate metodele de contact Casa Pariurilor.
📅 Program asistență clienți:
10:00 – 22:00
📞 Telefon:
031 9884
📧 Email:
suport@casapariurilor.ro
💬 Chat Live:
Oferă serviciul între 10:00 – 22:00
📱 Rețele sociale:
Facebook Messanger
BONUS! Nu trebuie să pierzi timpul contactând serviciul de asistență pentru a primi o promoție Casa Pariurilor! Apasă pe oferta de mai jos și revendică acum oferta exclusivă din această săptămână! Profită acum!
Modalități de contact Casa Pariurilor în 2023
Agenția poate fi contactată în intervalul orar 10:00 – 22:00, prin următoarele modalități: numărul de telefon Casa Pariurilor afișat mai sus, printr-un email la adresa suport@casapariurilor.ro și prin intermediul funcției de live chat disponibilă în meniul principal.
Dacă dorești să trimiți un mesaj scris, ai posibilitatea să faci acest lucru și folosind formularul de contact Casa Pariurilor, disponibil de asemenea pe site și în aplicație. Îți recomandăm să descarci platforma dedicată pentru mobil, prin care vei avea acces instant la opțiunile de comunicare prezentate mai sus.
Toate metodele prezentate sunt la fel de eficiente, însă nu ezita să consulți sursele de informare aflate pe site-ul nostru, unde poți găsi o rezolvare mult mai rapidă.
Ne dorim ca experiența clienților noștri să fie mereu excelentă, așa că am creat mai multe ghiduri de joc online la Casa Pariurilor, ce oferă rezolvări pentru majoritatea întrebărilor frecvente. Discutăm despre fiecare etapă a procesului de înregistrare și validare a contului, oferim toate detaliile pe care trebuie să le știi atunci când faci o retragere și vorbim despre toate opțiunile disponibile în aplicația mobilă Casa pariurilor. Folosește link-urile de mai jos pentru a căuta informațiile de care ai nevoie acum:
În toate aceste ghiduri încercăm să oferim rezolvări pentru întrebările frecvente ale jucătorilor. Dacă vrei să afli mai multe despre Casa Parurilor, citește recenzia noastră în ca analizăm toate avantajele agenției. Dă click pe recenzie și vezi acolo toate beneficiile de care se bucură clienții agenției Casa Pariurilor.
Concluzii
Cea mai rapidă opțiune de contact Casa Pariurilor rămâne secțiunea de live chat, disponibilă atât pe site cât și în aplicație. Atunci când te confrunți cu o eroare sau o nelămurire, apasă pe butonul de chat aflat în meniul aplicației și descrie cât mai detaliat problema întâlnită. Îți recomandăm să faci capturi de ecran atunci când ai posibilitatea pe care să le trimiți echipei de suport pentru a grăbi procesul.
Betano Casino oferă o experiență de pariere captivantă pe loterii internaționale! Astfel de pariuri au devenit foarte apreciate de pasionații de jocuri de noroc din România. Cu o ofertă variată de extrageri live și statistici actualizate, Betano reprezintă oportunitatea ideală pentru cei care sunt în căutarea unei șanse de a câștiga premii mari într-un mod […]
Descoperă emoția și oportunitățile oferite de noua promoție Winball de la Winbet! Cu o varietate de rotiri gratuite și bonusuri exclusive pentru cazinoul live, această promoție transformă fiecare zi într-o șansă de câștig fără a necesita depunere inițială. Intră în joc și profită de oferte generoase pentru a-ți maximiza șansele de succes. Bonus Winball Winbet […]
Dacă ești nou în lumea aplicațiilor de casino, nici nu știi ce ai ratat! Pe lângă confortul pe care o aplicație ți-l poate oferi, poți avea parte de o grămadă de avantaje, cum ar fi: În acest ghid vei afla toate detaliile despre această aplicație și cum o poți obține. Există Win2 App pentru Android […]
Dând clic pe „Accept”, accepți folosirea cookie-urilor.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul sunt strict necesare în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu solicitat în mod explicit de către abonat sau utilizator, sau în scopul exclusiv de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.