metode de plata Fortuna Casino
Ghid / /
5/5 - (2 votes)

Depunere și Retragere la Fortuna Casino - Informații complete

Informații complete despre depunere și retragere la Fortuna Casino, dar și tot ce trebuie să știi despre probleme care pot apărea pe parcurs!

Fortuna România reprezintă promisiunea distracției și siguranței pariului tău, indiferent dacă ești pasionat de pariuri sportive, sau ești împătimit al jocurilor de cazino. Pentru a putea profita la maxim de lumea Fortuna și de tot ce ți se poate oferi, devino chiar acum membru al cazinoului. Dacă nu știi cum, ți-am pregătit un articol detaliat despre cum îți faci cont la Fortuna.

Și dacă tot ai devenit membru onorific al Fortuna, te interesează cum poți să faci prima ta depunere Fortuna și după, de ce nu, prima ta retragere Fortuna? Perfect! Acest articol vine în sprijinul tău, pentru a-ți răspunde la toate întrebările și pentru a-ți oferi răspunsul la problemele pe care le-ai putea întâmpina!

Și ca bonus din partea Casino.com.ro, ți-am pregătit o surpriză demnă de un jucător profesionist, pe care o găsești la sfârșitul articolului!

Cum faci o Retragere Fortuna?

Retragerea Fortuna este un proces destul de simplu, în care sunt cuprinse 3 mari componente: jucătorul, cel care are dorința de a-și retrage banii, cazinoul Fortuna, cel care oferă suma dorită jucătorului și instituția bancară, cu rol de intermediar între jucător și cazinou. Retragerea nu este un proces complicat, dar are nevoie de o atenție deosebită când vine vorba de pașii care trebuie luați în considerare.

Dar, mai întâi de toate, toți jucătorii sunt sfătuiți să completeze procesul de verificare al identității, în caz contrar nu se pot efectua retrageri, deci este un pas foarte important! Pe lângă verificarea identității, jucătorii vor trebui să își verifice numărul de telefon înregistrat la crearea contului, doar când acest număr este schimbat cu un altul sau doar o singură dată, la prima retragere din agenții. Numărul de telefon este foarte important, îți voi explica mai jos de ce!

Metode de retragere

Cazinoul Fortuna oferă jucătorilor următoarele metode de plată:

  • Card bancar (MasterCard / Visa);
  • Transfer bancar (PaySafeCard);
  • Neteller;
  • Skrill;
  • Cashpoint (agențiile Fortuna).

Ca o mică mențiune aici, de care trebuie să ții cont, indiferent de metoda de retragere aleasă de tine, este necesar ca acea metodă de plată să fi fost utilizată la alimentarea contului tău de joc, adică la depunere.

Care este limita minimă și maximă pentru o retragere Fortuna?

Ca la orice cazino, există limite când vine vorba atât de retragere, cât și de depunere. Aceste limite sunt impuse în mod selectiv și individual de către fiecare cazinou în parte, așadar, în cazul cazinoului Fortuna, limitele sunt:

  • Limita minimă pentru retragerile solicitate prin intermediul cardului bancar (MasterCard/Visa) este de 50 RON, iar limita maximă este de 45.000 RON per tranzacție;
  • Limita minimă pentru retragerile solicitate prin intermediul transferului bancar (Neteller / Skrill) este de 50 RON, iar limita maximă este de 10.000 RON per tranzacție;
  • Limita minimă pentru retragerile solicitate prin intermediul transferului bancar (PaySafeCard) este de 50 RON, iar limita maximă este de 45.000 RON per tranzacție;
  • Limita minimă pentru retragerile solicitate prin intermediul agențiilor Fortuna (Cashpoint) este de 10 RON, iar limita maximă este de 45.000 RON per tranzacție.

Cât durează o retragere la Fortuna?

Durata de procesare al cererilor de retragere online este în general de până la 24 de ore. De asemenea, termenul maxim se poate prelungi până la 72 de ore, în funcție de numărul solicitărilor înregistrate. În funcție de metoda de retragere aleasă, termenul în care puteți intra în posesia sumei retrase este diferit, însă nu și cererile de retragere, care sunt verificate în ordinea înregistrării lor, indiferent de suma retrasă sau metoda de plată folosită.

Se pot înregistra mai multe cereri de retragere la Fortuna?

Nu! Pentru a putea înregistra o altă cerere de retragere, este necesar să aștepți ca retragerea pe care deja o ai în așteptare să fie verificată. În caz contrar, vei fi înștiințat prin refuzarea noii cereri de retragere.

Cum îmi dau seama că retragerea mea a fost aprobată?

Odată ce solicitarea ta de retragere este aprobată, vei primi un SMS (de aici și importanța verificării numărului de telefon) prin care vei fi notificat în acest sens. Toate cererile de retragere sunt verificate, iar timpul este determinat de numărul de solicitări înregistrate. De asemenea, poți urmări din contul de joc stadiul cererii de retragere, la rubrica Retragere în așteptare.

În cât timp se virează banii în contul bancar?

Odată ce o cerere de retragere a fost aprobată, banii intră în circuitul bancar și poate dura între 2 și 7 zile lucrătoare până când devin vizibili în cont. Acest termen este influențat însă de procesatorul de plăți și relațiile acestuia cu banca cu care lucrezi. Cazinoul Fortuna este independent de procesul de virare a banilor, neputându-l influența sub nicio formă!

Se poate anula cererea de retragere?

Ai posibilitatea de a anula cererea de retragere, doar dacă aceasta nu a fost aprobată. Pentru a anula o cerere de retragere accesează secțiunea Contul meuRetragere în așteptare. În cazul în care cererea ta a fost procesată, aceasta nu mai poate fi anulată din contul de joc.

Există taxe și impozite?

Din punct de vedere al taxelor, cazinoul nu percepe vreun comision de retragere Fortuna sau vreo taxă de tranzacționare, însă te rog să reții că poate exista posibilitatea ca banca emitentă a cardului tău să impună un comision pentru tranzacțiile online.

Dar, din punct de vedere al impozitului la retragerea Fortuna, începând cu 1 august 2022, statul român a introdus un nou sistem de taxare a veniturilor obținute din jocurile de noroc online și impozitele au crescut. Noile grile de impozitare se aplică la fiecare retragere online și variază între 3% și 40%, după cum urmează:

  • pentru retrageri de până la 10.000 RON inclusiv, impozitul este de 3%;
  • pentru retrageri de peste 10.000 RON și până la 66.750 RON inclusiv, impozitul este de 300 RON plus 20% din ce depășește 10.000 RON;
  • pentru retragerile care depășesc 66.750 RON, impozitul este de 11.650 RON plus 40% din ce depășește 66.750 RON.

În agenții, taxele pentru sloturi se vor aplica după cum urmează:

  • pentru câștiguri mai mici sau egale cu 66.750 RON, impozitul este 0%;
  • pentru câștiguri ce depășesc 66.750 RON, impozitul este 40%.

Taxele vor fi reținute automat de către Fortuna și vor fi virate către stat.

Dar, după atâtea informații, probabil acum te întrebi: „Cum pot face o retragere?” Ei bine, în rândurile următoare îți voi prezenta cum poți face o retragere Fortuna, pentru toate metodele de plată de mai sus!

Mai întâi, pentru a efectua o retragere, conform legislației în vigoare și în conformitate cu Termenii și Condițiile pe care te sfătuiesc să le citești cu atenție, trebuie să înregistrezi cererea de retragere, desigur, după ce te-ai asigurat că ai parcurs cu succes procesul de verificare al identității!

Pentru a solicita o cerere de retragere este necesar să accesezi secțiunea “Contul meu” din dreapta-sus , acolo unde scrie numele tău de utilizator. După, selectează opțiunea “Retragere”, și îți vor apărea metodele de retragere oferite de Fortuna, metodele eligibile pentru contul tău. Prin asta vreau să reamintesc faptul că la retragere vei putea folosi doar metoda pe care ai folosit-o la depunere. După ce selectezi suma dorită sau o introduci manual, apeși pe butonul “Retragere”.

Cum efectuez o Fortuna retragere prin intermediul cardului bancar?

Pentru a solicita o retragere Fortuna prin intermediul cardului bancar, este necesar să accesezi secțiunea “Contul meu”, apoi să selectezi opțiunea “Retragere”, de unde trebuie să alegi metoda de retragere prin intermediul MasterCard sau Visa, în funcție de tipul cardului pe care, atenție, l-ai folosit la depunere, să introduci suma dorită, să selectezi cardul pe care dorești să retragi și să apeși pe butonul ”Retragere”.

Cum efectuez o Fortuna retragere prin intermediul agențiilor sau o retragere Fortuna prin Cashpoint?

Înainte de toate, trebuie să menționez că sistemul de verificare și onorare a retragerilor prin intermediul agențiilor a fost îmbunătățit. Astfel, prin această schimbare se menține un grad ridicat de securitate pentru toți jucătorii, oferă un grad mai mare de siguranță și o mai mare transparență.

Pentru a solicita o cerere de Fortuna retragere prin agenție, sau, mai scurt, prin Cashpoint, este necesar să accesezi secțiunea “Contul meu”, după opțiunea “Tranzacții“, apoi “Retragere“, de unde alegi ca metodă de retragere “Cashpoint“, să introduci suma pe care dorești să o retragi, să selectezi adresa agenției Fortuna de unde dorești să ridici suma retrasă, iar la final tot ce mai trebuie să faci este să apeși pe butonul “Retragere“.

Foarte important aici, trebuie să selectezi exact adresa agenției la care dorești să te prezinți pentru a ridica suma retrasă, deoarece cererea de retragere va fi procesată de agenția pe care tu o selectezi!

După înregistrarea cererii și analizarea acesteia de către departamentul abilitat, vei primi un SMS cu două notificări. Prima notificare îți va confirma procesarea cererii tale, iar în cea de-a doua notificare vei regăsi adresa agenției selectate, intervalul orar în care suma va fi disponibilă pentru înmânare, precum și codul unic de retragere pe care va trebui să îl prezinți operatorului din agenție, împreună cu cartea de identitate.

Vei avea la dispoziție un interval de 72 de ore din momentul aprobării retragerii, să ridici banii din agenția Fortuna aleasă de tine. Dacă nu vei ridica banii în intervalul menționat, suma va fi returnată în soldul contului de joc.

Cum efectuez o Fortuna retragere prin intermediul transferului bancar?

Pentru a solicita o cerere de retragere prin intermediul transferului bancar, este necesar să accesezi secțiunea “Contul meu” (dreapta-sus, acolo unde scrie numele tău de utilizator), apoi selectezi opțiunea “Retragere”, de unde trebuie să alegi metoda de retragere “Transfer bancar”, să introduci suma pe care dorești să o retragi, apoi să apeși butonul “Retragere”. După ce ai urmat pașii de mai sus, vei fi transferat către o pagină secundară, unde va fi necesar să introduci datele bancare solicitate. Pentru finalizarea solicitării retragerii trebuie să apeși pe butonul “Submit”.

În fereastra unde trebuie completate datele bancare, trebuie să ai în vedere următoarele:

  • La rubrica “Bank Name“ trebuie trecut numele băncii;
  • La rubrica “Branch Location“ trebuie scrisă sucursala băncii unde ai contul bancar (acest câmp nu este obligatoriu);
  • La rubrica “Payee“ trebuie să notezi numele titularului contului bancar, care trebuie să fie același cu cel al titularului contului de joc de pe eFortuna.ro;
  • La rubrica “IBAN“ trebuie trecut codul IBAN al contului bancar aferent titularului menționat la rubrica de mai sus. Codul IBAN se regăsește pe orice extras de cont;
  • La rubrica “SWIFT BIC“ trebuie trecut codul SWIFT al băncii respective. Aceste coduri pot fi găsite fie pe site-ul băncii (de obicei la pagina de contact), fie pe Google.

Cum efectuez o Fortuna retragere prin intermediul Neteller / Skrill?

Pentru a solicita o cerere de retragere prin Neteller / Skrill, este necesar să accesezi secțiunea “Contul meu“, după “Tranzacții“ și apoi “Retragere“, selectezi / introduci suma dorită și apeși pe butonul “Retragere“.

Se pot efectua retrageri folosind metoda PaySafeCard?

Pentru a solicita o cerere de retragere Fortuna prin PaySafeCard, este necesar să efectuezi cel puțin o depunere prin intermediul acestei metode. După efectuarea depunerii, vei avea posibilitatea de a retrage doar prin intermediul contului de PaySafeCard, utilizat la depunere. Pentru a iniția o retragere prin această metodă, trebuie să accesezi “Contul meu”, apoi să selectezi “Tranzacții“ – “Retragere“.

Vreau să-ți aduc la cunoștință că, dacă ai utilizat mai multe carduri bancare la alimentarea contului de joc, va trebui, conform legislației în vigoare, să retragi prin aceeași metodă de plată utilizată la depunere. Astfel, va trebui să retragi cel puțin echivalentul depunerilor realizate, pe fiecare card bancar.

Probleme retragere Fortuna. Ce ar trebui să știi?

Din păcate, lumea cazinoului nu se abate de la regula: orice ai face, indiferent de cât de bine urmezi pașii, tot există posibilitatea de a apărea o problemă, un inconvenient! Așa că, în secțiunea ce urmează, îți voi prezenta câteva probleme la retragere de care nu strică să ai cunoștință!

Însă, înainte de a continua, vreau să-ți reamintesc faptul că, înainte de a efectua orice operațiune, indiferent că este vorba de depunere, retragere, sau chiar de a folosi un bonus, toți jucătorii trebuie să citească Termenii și Condițiile prezente pe site-ul oricărui cazino, pentru a fi la curent cu cerințele și regulile acestora. Toate astea, pentru a se evita orice eroare la retragerea Fortuna, care putea fi rezolvată doar prin citirea Termenilor și Condițiilor în prealabil.

A fost aprobată cererea mea de retragere Fortuna prin card, dar banii nu au ajuns în cont!

Cea mai des întâlnită problemă în rândul jucătorilor este despre retragerea banilor la Fortuna, mai exact despre virarea lor în contul personal, lucru frustrant, mai ales atunci când ți se întâmplă! Dar, ține minte că, odată ce o cerere de retragere prin intermediul cardului bancar a fost aprobată, banii intră în circuitul bancar și poate dura între 2 și chiar 7 zile lucrătoare, până când devin vizibili în contul bancar pe care ai solicitat retragerea. Acest interval este influențat exclusiv de către procesatorul de plăți și relația acestuia cu banca.

De ce mi-a fost refuzată retragerea eFortuna?

Cazurile de retragere refuzată nu sunt excluse, fiind posibile din mai multe cauze:

  • Metoda de plată este nevalidată;
  • Metoda de retragere este diferită de cea utilizată la depunere;
  • Runda de joc nefinalizată;
  • Cardul utilizat la depunere nu suportă creditare directă;
  • Fondurile depuse nu au fost utilizate la pariere;
  • Sold negativ;
  • Completarea cu succes a procesului de verificare a contului de joc.

Am înregistrat încă o cerere de retragere, iar prima retragere a fost anulată. De ce?

Conform procedurilor de retragere care se regăsesc în Termenii și Condițiile cazinoului, poți avea maxim o retragere prin agenție în așteptare. O solicitare de retragere prin agenție, înregistrată înainte de verificarea precedentei, va fi interpretată de sistem ca o modificare a alegerii tale inițiale, motiv pentru care anularea retragerii este singura opțiune care este luată în calcul.

Am efectuat o cerere de retragere, iar aceasta a fost anulată. Cum pot afla motivul anulării acesteia?

În momentul în care nu s-a realizat retragerea sau cererea de retragere a fost anulată, toate detaliile cu privire la motivul anulării acesteia sunt transmise de către departamentul abilitat pe adresa de e-mail aferentă contului de joc. În situația în care există nelămuriri, poți contacta departamentul de Asistență Clienți pentru clarificările necesare.

Când vreau să retrag sunt informat că nu este disponibilă nicio metodă de retragere. Ce pot face?

Dacă nu ai disponibilă nicio metodă de retragere, înseamnă că nu este verificat contul tău de joc. Dacă nu ai contul validat, va fi necesar să încarci o poză clară, color și completă a cărții de identitate.

Pentru a activa mijloacele de plată disponibile pentru retragere, va trebui pur și simplu să realizezi o depunere minimă în contul de joc prin metoda respectivă de plată. Ține minte, doar prin metoda de plată folosită la depunere poți efectua retragerea sumei dorite.

Depunere Fortuna

Acum că am aflat toate informațiile necesare despre retragere, a venit timpul să vorbim și despre al doilea mare subiect al acestui articol, despre depunerea Fortuna. La fel ca în cazul retragerii, depunerea este un proces simplu care, cu atenția cuvenită, nu dă foarte mari bătăi de cap!

Însă, ca în cazul retragerii, este de recomandat ca toți jucătorii să treacă prin procesul de verificare al identității înainte de prima depunere, în caz contrar suma depusă nu va putea să depășească pragul impus de legislația din România în vigoare, de numai 880 RON.

După verificarea contului, cazinoul Fortuna pune la dispoziția jucătorilor următoarele metode de plată:

  • Card bancar (MasterCard / Visa);
  • PaySafeCard / Transfer bancar;
  • Skrill;
  • Neteller;
  • Apple Pay (disponibil doar pentru iOS).

Metodele enumerate mai sus sunt disponibile doar pentru depunerea online, pe site-ul Fortuna, și/sau prin intermediul aplicației Fortuna România, disponibilă atât pe iOS în App Store, cât și pe Android, în Magazin Play. Cazinoul oferă însă și opțiunea de a depune fizic în agențiilor Fortuna, dar unde se poate depune doar în numerar, prin intermediul Cashpoint-ului.

În cele ce urmează, îți voi prezenta pas cu pas cum poți face o depunere în contul tău Fortuna, folosind metodele din acest articol.

Pentru o depunere Fortuna cu ajutorul cardului bancar

Tipul cardurilor acceptate pe platforma Fortuna sunt: Visa, Master sau Maestro. Pentru depunere, tot ce trebuie să faci este:

  • Te autentifici în contul tău de joc (“Contul meu”) atât pe platforma, cât și în aplicație;
  • Accesezi opțiunea “Depunere”;
  • Vei fi redirecționat către metodele de depunere, unde vei găsi atât metodele de plată active în cont, cât și opțiunea de adăugare a unui card nou;
  • Odată completate toate câmpurile, cardul este înregistrat în baza de date Fortuna, și poți începe imediat să depui ce sumă vrei în cont.

După ce ai realizat toți pașii și după ce ai înregistrat cardul, mai trebuie să știi că îți va apărea o rubrică cu privire la stocarea în siguranță a datelor cardului înregistrat în baza de date Fortuna, pe care trebuie să le citești cu atenție și pe care trebuie să le accepți.

Datele cardului sunt înregistrate și stocate pentru a se putea procesa mult mai rapid viitoarele tale tranzacții din contul tău de joc. De asemenea, un alt motiv important este acela cu privire la prevenirea și identificarea timpurie a potențialelor acte de fraudă. Cu ajutorul informațiilor, cazinoul verifică metodele de plată înregistrate în contul de joc, cu garanția că toate datele sunt în siguranță, puse la păstrare!

Pentru o depunere Fortuna prin intermediul Cashpoint

Pentru a depune prin intermediul Cashpoint este necesar:

  • Să te prezinți personal la una dintre agențiile Fortuna;
  • Să precizezi numele tău de utilizator;
  • Să precizezi suma pe care o dorești să o depui;
  • Să prezinți actul tău de identitate operatorului.

Ca o scurtă mențiune aici, este recomandat să păstrezi chitanța ce confirmă efectuarea depunerii în contul de joc, până în momentul în care suma este vizibilă în acesta, pentru a evita o situație neplăcută!

Pentru o depunere prin Skrill

Pentru a depune bani folosind Skrill, trebuie ca adresa de email a contului Skrill să fie aceeași cu adresa de mail folosită la înregistrarea contului tău eFortuna.ro.

Completează suma și vei fi redirecționat către pagina Skrill, unde va trebui să te loghezi în cont și să confirmi plata.

Pentru o depunere prin Neteller

Pentru a depune bani cu ajutorul contului Neteller, tot ce trebuie să faci este să accesezi “Contul meu”, după “Depunere” și după opțiunea “Neteller”. Alege suma dorită sau introdu-o manual, adaugă numărul contului Neteller și selectează “Depune”.

Vei fi redirecționat către site-ul Neteller, unde va trebui să introduci detaliile contului tău Neteller și să urmezi instrucțiunile pentru a finaliza plata. Suma va fi adăugată instantaneu în contul tău de joc Fortuna.

Pentru o depunere prin ApplePay

Pentru a efectua o depunere folosind ApplePay, trebuie să alegi opțiunea specifică, din “Contul meu”, și după din ”Depuneri”. Suma trebuie să fie cuprinsă între 25 RON și 10.000 RON.

Fortuna depunere minimă

După toate metodele de depunere, urmează să îți menționez și de suma minimă și maximă pe care o poți depune la Fortuna, atât în online, cât și fizic, în agenție. Așadar, ai următoarele opțiuni de depunere minimă la Fortuna:

  • prin intermediul unui card bancar, ApplePay, a unui portofel electronic (Skrill / Neteller) sau PaySafeCard vei putea depune minim 20 RON și maxim 20.000 RON per tranzacție;
  • în ceea ce privește alimentarea contului prin intermediul agențiilor (CashPoint), vei putea depune minim 10 RON și maxim 45.000 RON per tranzacție;
  • pentru depunerile prin intermediul terminalelor OKTOPay POS, depunerea minimă este 10 RON, iar cea maximă este de 4.500 RON per tranzacție.

Pentru a se evita orice problemă sau confuzie privind depunerea Fortuna, toți jucătorii ar trebui să aibe în vedere că:

  • toate depunerile prin intermediul platformei eFortuna.ro sunt 100% sigure, toți procesatorii de plăți ai cazinoului sunt certificați PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard);
  • eFortuna.ro nu percepe comision pentru nici o modalitate de plată (depunere sau retragere), însă banca emitentă poate percepe anumite comisioane pentru care cazinoul nu își va asuma nicio răspundere;
  • indiferent de metoda de depunere aleasă, fie că e prin card bancar, ApplePay (aplicația iOS), agenții sau PaySafeCard, cazinoul va aplica o taxă de 2%;
  • eFortuna.ro acceptă plăți exclusiv în RON, în situația în care un jucător are cardul bancar în valută, conversia valutară va fi efectuată de banca emitentă și va fi suportată de către jucător.

Ce mai merită menționat aici este faptul că alimentarea contului tău se va face aproape instant, deci nu trebuie să aștepți o eternitate pentru ca banii să îți intre în cont! Cu toate că, în cazul metodelor de depunere online, deși se întâmplă foarte rar, pot apărea întârzieri la transferul banilor în cont din cauza problemelor tehnice neprevăzute. Dar stai liniștit, problemele se vor soluționa în cel mai scurt timp posibil dacă acestea apar!

La final, se întâmplă să apară și probleme în procesul de depunere Fortuna. Dacă întâmpini una din următoarele probleme:

  • Dacă ai probleme la efectuarea depunerii prin card bancar, mai întâi trebuie să verifici dacă datele au fost înregistrate corect, dacă suma pe care dorești să o depui este prezentă și în contul bancar și că ai introdus corect codul CVV (codul de verificare de 3 cifre de pe spatele cardului) și, ca mențiune, cardul înregistrat în baza de date trebuie să aparțină titularului contului de joc Fortuna;
  • Dacă banii au fost retrași din contul bancar, dar nu au apărut în balanța contului de joc Fortuna, trebuie să fi conștient că timpul de procesare al tranzacțiilor online poate varia de la un furnizor bancar la altul, și cel mai bine ar fi să iei legătura cu banca emitentă a cardului;
  • Apar întârzieri în depunerea sumei dorite în contul de joc Fortuna, din cauza unor dificultăți tehnice neprevăzute, sau pur și simplu din cauza unor mici întârzieri aferente tuturor activităților online.

Ce mai trebuie să știi?

Timpul de retragere poate varia, atât în funcție de numărul de cereri de retragere înregistrate în sistemul Fortuna, cât și de procesatorul de plăți și de relația acestuia cu banca la care ai cardul, deci ai puțină răbdare înainte de a semnala că există o problemă!

Pentru cei pasionați de controlul absolut, există opțiunea de a monitoriza în permanență toate operațiunile de pe cont, fie ele de retragere sau de depunere, chiar prin intermediul contului personal de joc Fortuna. Tot ce trebuie să faci este să accesezi “Contul meu”, după să selectezi “Tranzacții” și după “Istoric”, și așa ai acces la toate informațiile pe care le cauți despre operațiunile efectuate.

Bonus de Bun Venit Cadou din partea Casino.com.ro

Și, ca o mică surpriză din partea Casino.com.ro, ți-am pregătit un articol în care poți afla cum să profiți de Bonusul de Bun Venit Fortuna, ofertă exclusivă pentru toți jucătorii pasionați de lumea cazinoului! Profită acum de bonus și nu vei regreta!

500 Rotiri Gratuite Cu Depunere

Înregistrează-te la Fortuna și primești 500 Rotiri Gratuite la Shining Crown

Retragerea Bonusurilor Fortuna

Și, dacă ți-am oferit Bonusul de Bun Venit cadou, acum trebuie să îți spun și cum să-l retragi în contul personal, nu? Ei bine, poți sta liniștit, retragerea bonusului Fortuna se supune Termenilor și Condițiilor specifice fiecărei promoții în parte, așa cum orice bonus trebuie folosit conform acestor condiții și, pentru a putea retrage fondurile rezultate, este necesar să fi efectuat cel puțin o depunere în contul de joc. În rest, se aplică pașii de mai sus, ca pentru o retragere normală!

Concluzie

Cum retrag banii de la Fortuna? este o întrebare destul de des întâlnită în rândul jucătorilor, întrebare la care am încercat să-ți răspund în acest articol, oferindu-ți cele mai bune informații! Prin asta, sper că ți-am oferit un răspuns clar pentru toate întrebările tale, atât despre retragere, cât și despre procesul de depunere.

După cum ți-ai dat seama, atât retragerea Fortuna, cât și depunerea Fortuna nu sunt operațiuni foarte complexe, însă implică anumiți pași pe care trebuie să te asiguri că i-ai urmat cu exactitate pentru a te feri de una din problemele enumerate în acest articol.

Însă pentru a fi sigur că totul va merge bine de acum înainte, asigură-te că citești înainte de orice operațiune Termenii și Condițiile cazinoului, deoarece acolo se vor adăuga noi modificări sau noi reguli pentru jucători. Și foarte important, asigură-te că parcurgi procesul de verificare a contului Fortuna și că introduci mereu datele în mod corect!

În plus, dacă te interesează mai multe subiecte, bonusuri și oferte de neratat, consultă site-ul Casino.com.ro pentru a rămâne conectat cu lumea cazinoului!

Alte articole