Winmasters contact
Ghid / /
Rating

Winmasters Contact 2023 - Serviciul de Asistență

Află toate metodele prin care poți lua legătura cu echipa de contact Winmasters!

Winmasters oferă pariuri sportive și cazino online în cel mai prietenos mediu. Agenția a fost construită de o echipă ce are cunoștințe profunde și experiență îndelungată în industria jocurilor de noroc. Echipa de contact Winmasters a fost înființată cu scopul de a oferi clienților săi cea mai bună experiență online.

Modalități de contact Winmasters

Winmasters îți pune la dispoziție următoarele trei modalități principale de a lua legătura cu operatorii:

💬 Chat live:Disponibil (10:00-22:00)
📧 Email:support@winmasters.ro (09:00-23:00)
📞 Telefon:0316 300 393 (09:30-22:30)

Contact Winmasters Live Chat

Prima varianta de contact Winmasters este prin intermediul Live Chat. Intervalul orar în care poate fi contactată echipa de asistență Winmasters este 10:00 – 22:00, de luni până duminică. În cazul în care ai nevoie de ajutor, cea mai rapidă opțiunea prin care poți lua legătura cu ei este prin fereastra de chat disponibilă pe site.

Email Winmasters

Adresele oficiale Winmasters email sunt: support@winmasters.ro și support.rom@winmasters.ro. Echipa te încurajează să îi contactezi astfel dacă ai o plângere referitoare la orice aspect al serviciilor. Intervalul orar în care poate fi contactată echipa Winmasters pe acest canal de comunicare este 09:00 – 23:00, de luni până duminică.

Telefon Winmasters

Asistența telefonică a echipei de contact Winmasters este disponibilă în limba română, de luni până duminică, între orele 09:30 – 22:30. Numărul de telefon Winmasters este 0316 300 393 și este un număr cu tarif normal. Acesta poate fi accesat oricând în intervalul orar menționat.

Răspunsul după contactare

Poate te întrebi cum decurg lucrurile după ce ai luat legătura cu echipa de contact Winmasters. Primul pas este deja făcut, ai ales una dintre modalitățile de contact și ai comunicat cu un operator. Ulterior, un membru al echipei de asistență clienți va citi întrebarea sau reclamația.

Pentru întrebări mai complexe sau reclamații unde pot fi necesare investigații suplimentare, vei fi contactat în orice moment în termen de 72 ore, cu o decizie sau cu o cerere de informații suplimentare în scopul de a lua această decizie. Dacă nu ești de acord cu decizia departamentului de asistență clienți, poți alege comunicarea problemei unui alt membru al departamentului, superior în scara ierarhică celui care a decizionat plângerea inițială.

Prin urmare, echipa Winmasters contact este deschisă de la cel mai ușor accesibil angajat până la șefi pentru a găsi o soluție rapidă potrivită pentru fiecare client.

Despre contact Winmasters

Echipa Winmasters contact poate fi găsită prin Live Chat, email sau telefon Winmasters. Totuși, recomand verificarea secțiunii de întrebări frecvente înainte de a discuta direct cu un specialist, deoarece poți găsi un răspuns deja formulat la întrebarea pe care îți dorești să o adresezi.

Dacă ți-a plăcut acest articol, citește și:

Alte articole